Subject: C-571/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 13:55:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/421
Kohtuasja number: C-571/26
Vastuse kuup�ev: 13.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtuliku kontrolli ulatus; krediidiandjate kohustus kontrollida 
tarbija krediidiv�imelisust; n�uete tunnustamine pankrotimenetluses; 
tarbijakrediidilepingud; j�ustunud kohtulahendist tulenev n�ue
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/48/E�
Kommentaarid: Juhime t�helepanu asjaolule, et tegemist on Eesti kohtu 
esitatud eelotsusetaotlusega ning et riigid �ldjuhul esitavad seisukoha oma 
riigi kohtute esitatud asjades.

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8937

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium